با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی

مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار؛ حوریه دهقان پوری؛ امید عسگری

دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 63-81

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65057.1655

چکیده
  مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید یا چه چیزی را تبلیغ می‌کنید، یک پوستر راهی موثر و تاثیرگذار بصری برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی و هیجان‌زده کردن مخاطبان نسبت به آنچه انتظار دارند می‏باشد. بنابراین اکنون که مشخص شد پوسترها یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای ارتباط با مخاطبان هستند، در این پژوهش نگاهی به برخی از عوامل موثر در ...  بیشتر

نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی)

محمدرسول خدادادی؛ حوریه دهقانپوری؛ مهدی صادری

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 89-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.41853.1274

چکیده
  هدف تحقیق حاضر، تعیین تأثیر ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش تنیس‌روی‌میز استان آذربایجان‌شرقی می‌باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه‌ی آماری تحقیق، کلیه‌ی متخصصین مدیریت ورزشی، متخصصین حوزه‌ی رسانه و نیز اعضای هیأت ورزش تنیس روی‌میز استان ...  بیشتر