با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی؛ رویکرد داده بنیاد

حسین محمدی جامع؛ شهاب بهرامی؛ حمید قاسمی؛ حسین عیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59202.1539

چکیده
  هدف از این پژوهش تدوین الگوی کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی بود. رویکرد پژوهش کیفی و مبتنی بر روش نظریه داده بنیاد بود. جامعه آماری پژوهش خبرگان علمی و اجرایی آگاه به موضوع بود که از طریق مصاحبه های عمیق به شکل هدفمند و به روش گلوله برفی با 12 نفر به اشباع نظری منجر شد. روایی و اعتبار مصاحبه ها توسط مصاحبه‌شوندگان مورد بررسی ...  بیشتر

تاثیر سرمایه اجتماعی(شبکه های ارتباطی، همیاری و همکاری گروهی) بر عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی با نقش میانجی کیفیت خدمات

زینب امرایی؛ شهاب بهرامی؛ دکتر ابوالفضل فراهانی؛ منوچهر ططری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.57214.1497

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی از جمله شبکه های ارتباطی بر عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی با نقش میانجی کیفیت خدمات بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از حیث ماهیت توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه مربیان و فارغ التحصیلان حوزه ورزشی فعال در باشگاه‌های ورزشی استان‌های غرب کشور بودند که نمونه آماری به‌صورت خوشه‌ای ...  بیشتر

تبلیغات در ورزش
تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 15-31

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.50368.1369

چکیده
  اینترنت و رسانه‌های اجتماعی بازاریابی ورزشی را آسان­تر می­ کنند. از لحاظ تاریخی، پخش تلویزیونی منبع اصلی درآمد تیم‌های ورزشی برتر، لیگ‌ها و انجمن‌های ورزشی است. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت بر بازاریابی رویدادهای ورزشی بود. اینترنت فرصت‌های جدیدی برای توزیع و موارد موردنیاز مصرف­ کنندگان رویدادهای ...  بیشتر

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

دوره 9، شماره 3 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 30-44

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51952.1395

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف تدوین الگوی پارادایمی تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی به‌منظور تأثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی انجام شد. روش پژوهش حاضر، کیفی و مبتنی بر نظریه داده بنیاد با رویکرد سامانمند است. جامعه آماری این پژوهش شامل 15 نفر از متخصصان مدیریت رسانه‌های ورزشی و بازاریابان ورزشی بود که از طریق نمونه‌گیری هدفمند مبتنی بر ...  بیشتر

بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه

ملیحه محسنی؛ شهاب بهرامی؛ علی محمد صفانیا

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 73-82

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.47823.1343

چکیده
  هدف پژوهش حاضر اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه بود. روش تحقیق توصیفی - همبستگی و گردآوری داده‌ها به‌صورت میدانی و از لحاظ استفاده از نتایج، کاربردی بود جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهرستان ساوه که بر اساس آمار موجود ...  بیشتر