با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه الگو توسعه اینترنت اشیا در مدیریت اماکن ورزشی

مهسا مسرور؛ محسن باقریان فرح آّبادی؛ حبیب هنری؛ مهدی عمادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.71390.1870

چکیده
  The current research was designed with the aim of presenting the development model of Internet of Things in the management of sports facilities. The current research was one of the qualitative researches that was carried out in the field. The qualitative method used was of the grand theory type. The participants in the current research included experts who are knowledgeable about the research topic. The participants in this research were selected using purposeful sampling and with the approach of choosing homogeneous sampling and at the same time observing the maximum diversity. This problem was ...  بیشتر

بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری

حبیب هنری

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 1-11

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.54040.1434

چکیده
  هدف این تحقیق، تعیین کدهای اخلاق داوری در مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی و بررسی میزان پایبندی داوران به آن کدها بود. روش این پژوهش از نوع پژوهش‌های اکتشافی و توصیفی است و از نوع مطالعات آمیخته (کمی و کیفی) است. بنابراین با توجه به هدف و فرآیند پژوهش؛ روش اجرای آن، پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات، مصاحبه و پرسشنامه ...  بیشتر

بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش

بهرام یوسفی؛ حبیب هنری؛ اکرم قبادی یگانه؛ ولی ناصری پلنگرد

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 33-42

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44427.1309

چکیده
  در آغاز هزاره سوم، دنیای بازاریابی ورزشی شیوه‌‌های جدیدی را برای توسعۀ اقتصاد خود دنبال می‌کند. تبلیغات، یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات مدیریت است که بررسی عوامل مؤثر بر آن همواره دغدغۀ مدیران را به خود اختصاص داده است. بنابراین، هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر هواداری ورزشی  بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش است. جامعۀ آماری ...  بیشتر

مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی

هما سلوکی؛ سید عبدالحمید احمدی؛ رضا شجیع؛ حبیب هنری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 43-51

چکیده
  هدف از این پژوهش مقایسه­ ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت­ ورزشی است. روش­ تحقیق این پژوهش علی- مقایسه‌ای است. به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه سواد رسانه‌ای رجبی (2013) با آلفای کرونباخ 73/0 و از پرسشنامه مصرف­رسانه‌ای حسنی (2010) با آلفای کرونباخ ...  بیشتر