با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسایی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش

محسن معادی؛ علیمحمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آذر 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65375.1668

چکیده
  داشتن الگوی بازاریابی ارتباطی یکپارچه از ایجاد هزینه‌های اضافی، نگرش‌های نادرست، سرمایه‌گذاری‌های بی‌هدف در حوزه‌هایی که اثر معنا-داری بر عملکرد و ذینفعان آنها ندارد پیش‌گیری می‌نماید. پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش انجام شده است. روش تحقیق ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تأکید بر رسانه‌های نوشتاری

مجید رجبی؛ ابوالفضل فراهانی

دوره 11، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 93-114

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62321.1590

چکیده
  هدف این تحقیق، تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران بود. روش تحقیق از نوع کمّی و مبتنی بر تحلیل محتوا با رویکرد توصیفی بود. جامعه آماری شامل تمام پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران تا پایان تابستان 2021 بود. نمونه آماری نیز برابر با جامعه آماری بود. برای انجام این تحقیق، وب‌سایت نشریه‌های علمی‌پژوهشی ورزشی جست‌وجو شد، ...  بیشتر