با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تأثیرات تغییر رنگ لوگوی پرسپولیس بر وفاداری هواداران: چارچوبی مبتنی بر مدل AIDA

سیدمحمد کاشف؛ زهرا علی پور؛ میر حسن سید عامری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72322.1905

چکیده
  این تحقیق به بررسی تأثیر تغییر رنگ لوگوی باشگاه پرسپولیس بر وفاداری هواداران با استفاده از مدل AIDA پرداخته است. هدف اصلی این مطالعه تحلیل چگونگی تأثیر تغییر رنگ‌ لوگو، بر احساسات و واکنش‌های هواداران و همچنین بررسی ارتباط این تغییرات با سطح وفاداری آن‌ها نسبت به تیم می‌باشد. برای این منظور، 500 پرسشنامه از میان هواداران تیم پرسپولیس ...  بیشتر

شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش

محسن طیبی؛ مجید کرامتی مقدم؛ میر حسن سید عامری

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.60899.1567

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش بود. ﺟﺎﻣﻌﺔ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ شامل ﻛﻠﻴﺔ خبرنگاران و نویسندگان ورزشی بود که در عرصه ورزش فعالیت داشتند که بر اساس فرمول کوکران، تعداد 277 نفر به‌عنوان نمونه تحقیق به روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری تحقیق شامل پرسشنامه‌ ...  بیشتر