با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس

سیروس جعفری ظفرآبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.57400.1502

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تحلیل نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس بود. روش تحقیق حاضر ترکیبی (کیفی- کمی) بود. جامعه آماری پژوهش در مرحله کیفی صاحب نظران و در مرحله کمی نیز مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی استان لرستان بود. در بخش کیفی شیوه نمونه گیری هدفمند و معیار ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
شناسایی تأثیر ویژگی‎های صفحه‌ها و مربیان تناسب اندام در اینستاگرام بر نیت رفتاری با نقش میانجی تجربه جریان و رضایت دنبال‌کنندگان

الهام فتاحی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70185.1829

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی تأثیر ویژگی‌های صفحات اینستاگرامی تناسب‌اندام و مربیان آنها بر تجربه جریان، رضایت و نیت ‌رفتاری دنبال‌کنندگان انجام شد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی همبستگی است. تعداد 391 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان براساس روش نمونه‎گیری در دسترس به‎عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه بود. ...  بیشتر

تبلیغات در ورزش
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی

سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ جواد بگمرادی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 32-45

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56429.1486

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تجربه لذت‌بخش، رضایت، قصد خرید و تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی بود. روش تحقیق، توصیفی-همبستگی و از نظر هدف، کاربردی بود. همه دانشجویان تربیت‌بدنی کشور جامعه آماری مطالعه حاضر را تشکیل دادند که درنهایت 367 نمونه براساس تخمین نمونه نرم‌افزار ...  بیشتر