با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال

سیاوش خداپرست؛ مرتضی رضایی صوفی؛ مریم کاظمی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 29-40

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.42888.1286

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط تبلیغات دهان‌به‌دهان با تمایل حضور افراد در باشگاه­ های ورزشی والیبال شهرستان رشت بود. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه افراد فعال در باشگاه ­های والیبال شهر رشت بودند. روش نمونه‌گیری تحقیق به‌صورت دردسترس انتخاب شد. از پرسش‌نامه‌ای محقق‌ساخته ...  بیشتر

بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی

حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه؛ فرهاد نظری

دوره 4، شماره 1 ، آذر 1395، ، صفحه 11-20

چکیده
  امروزه استفاده از ستارگان ورزشی در بازاریابی و تبلیغات کالاها در بسیاری از برنامه‌های بازاریابی باشگاه‌ها‌ قرار گرفته است. ستارگان ورزشی بعنوان گروه‌های مرجع با توجه به قابلیت‌های ویژه و منحصر بفرد خود می‌توانند باعث ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولی خاص گردند. هدف از این پژوهش بررسی عواملی است که در تبلیغات برند ورزشکار ...  بیشتر

شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران

قاسم مهرابی؛ محمد ابراهیم رزاقی؛ فایزه یزدانی

دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 35-44

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران انجام گرفت. پژوهش از نوع توصیفی و از حیث جمع‌آوری اطلاعات پیمایشی بود. جامعة آماری تحقیق را ورزشکاران دارای خالکوبی بالای 12 سال تشکیل می‌داد، به این ترتیب، 223 ورزشکار که از شرایط فوق برخوردار بودند به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری داده‌ها یک پرسش‌نامه 27 گویه ...  بیشتر