آ
-
آقاخانی، علی
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]
ا
-
احمدی، سیروس
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]
-
ادبی فیروزجاه، جواد
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]
-
اسماعیلی، نرگس
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]
-
افروزه، محمدصادق
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]
-
اکبرنژاد دهمیانی، سحر
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]
ب
-
بحرینی، مرجان
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]
-
بهرامی، شهاب
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
پ
-
پاشایی، سجاد
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]
-
پشوتنی زاده، هومن
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
ج
-
جافری، پریسا
تحلیل محتوا و روند مقالات چاپ شده حوزه رسانه در ورزش در نشریات علمی پژوهشی داخلی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 96-108]
-
جاوید، مجید
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]
-
جلالی، مهدی
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]
-
جوانی، وجیهه
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 28-40]
ح
-
حیدری، محمد
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]
-
حیدری، نجمه
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]
-
حیدریان، الهه
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]
-
حق پرست کنارسری، نرجس
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 13-29]
-
حکاک زاده، مینا
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]
خ
-
خاوری خراسانی، لیلی
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 47-31]
د
-
دلشب، وحید
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]
-
دوستی، مرتضی
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
ر
-
راجی، امین
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]
-
راسخ، نازنین
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
-
رضایی، علیرضا
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 72-81]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تحلیل محتوا و روند مقالات چاپ شده حوزه رسانه در ورزش در نشریات علمی پژوهشی داخلی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 96-108]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]
-
روزفراخ، عبدالله
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
روشن، سید علیقلی
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
-
رئیسی شهرویی، حفصه
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
ز
-
زارعی، فرشته
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 82-92]
-
زیتونلی، عبدالحمید
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 87-102]
-
زرگرزاده اصفهانی، محمد
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]
-
زمانی، شاهو
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 41-56]
-
زینتی، بهروز
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]
س
-
سپاسی، حسین
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]
-
سلطانی، هادی
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]
-
سلطان حسینی، محمد
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 47-31]
-
سلیمانی، مجید
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]
-
سیوان نوری، محمد
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]
ش
-
شریفیان، اسماعیل
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]
ص
-
صابری، علی
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]
-
صابونچی، رضا
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]
-
صادقی، میثم
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
صادقی بروجردی، سعید
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]
-
صادقی بروجردی، سعید
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ع
-
عاشقی، بهنام
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]
-
عباسیان، امیررضا
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
عبدی، سعید
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 45-57]
-
عبدالملکی، حسین
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]
-
عبدوی، فاطمه
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]
-
علم، شهرام
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]
-
علی محمدی، حسین
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]
غ
-
غفاری، میترا
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-115]
ف
-
فتحی، فرهاد
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]
-
فروتن، فرناز
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]
-
فروغی پور، حمید
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 70-83]
ق
-
قاسمی، حمید
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
-
قاسمی سیانی، مجتبی
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 47-31]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]
ک
-
کاتبی جهرمی، فاطمه
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]
-
کریمی، علی
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
-
کلاته سیفری، معصومه
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
کلاته سیفری، معصومه
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]
-
کهندل، مهدی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 82-92]
گ
-
گنجی، فرید
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
م
-
ماجدی، نیما
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]
-
محرم زاده، مهرداد
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 93-101]
-
محسنی فر، علی
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
-
محمدی، مرتضی
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
محمدی، معصومه
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
محمودیان، عابد
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 64-81]
-
محمودیان، عابد
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
میرصفیان، حمیدرضا
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 57-71]
-
میرکی، محمود
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]
-
منصوری، حسین
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
منوچهری نژاد، محسن
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 71-86]
-
منوچهری نژاد، محسن
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 84-97]
-
مهری، آمنه
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]
-
موذن جمشیدی، میرهادی
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 13-29]
-
مومنی فر، فهیمه
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]
ن
-
نامدار جویمی، احسان
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
-
نامور، مجید
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 48-63]
-
ندری، امیر
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]
-
نیری، شهرزاد
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 28-40]
-
نیک پی مطلق بناب، ابراهیم
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]
-
نیکنام شیری، زهرا
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 19-1]
-
نوبخت، زهرا
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 59-69]
-
نوربخش، پریوش
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]
-
نوربخش، پریوش
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 58-69]
-
نوربخش، مهوش
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 109-121]
ه
-
هاشمی ماد، رضا
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 98-114]
-
هژبرنیا، زهرا
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 15-27]
-
هنری، حبیب
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
ی
-
یاراحمدی، جلال
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 30-20]
-
یعقوبی، نور محمد
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
-
یکتایار، مظفر
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 82-95]