آزادی، رسول؛ یوسفی، بهرام؛ عیدی، حسین. (1393). "ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور". کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21. (سخنرانی). مرکز همایشهای صدا و سیما. 16 و 17 مرداد ماه.
افخمی، پویا؛ جنانی، حمید؛ نجف زاده، محمدرحیم. (1393). "ارتباط بین منتخبی از ویژگیهای فردی با عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رضایتمندی مشتریان مرد استخرهای شهر تبریز. کنفرانس بینالمللی مدیریت در قرن 21". مرکز همایشهای صدا و سیما. 16 و 17 مرداد.
انصاری، منوچهر؛ نصابی، وحیدرضا. (1392). "ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند". چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 41 .
بکتاش، نرگس؛ برزگر، طیبه؛ قاسمی، سید حمید. (1393). "نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4P)". مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، سال دوم، شماره پیاپی 5.
حیدرزاده، کامبیز؛ بهبودی، مهدی؛ قدسی خواه، آتنه؛ منصفی، میترا؛ منشی، علی. (1392). "تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرفکننده". مجله مدیریت بازاریابی، شماره سیزدهم.
جلالی فراهانی، مجید. (1392). "تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی". پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. دورة 2، شمارة 2 (6 پیاپی).
رضائی صوفی، مرتضی؛ شعبانی، عباس. (1392). " بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش". مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، سال اول، شماره 1.
رفیعی، ساغر؛ حقیقی نسب، منیژه؛ یزدانی، حمیدرضا. (1391). "تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات". فصلنامه علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دوم، شماره چهارم، شماره پیاپی7.
زنده بودی، خیری؛ زنده بودی، فاطمه. (1392). "مطالعه نقش سواد رسانهای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری". نشریه مطالعات رسانه ای، سال هشتم، شماره بیستم.
قوچانی، فرخ؛ هاشم نیا، شهرام؛ اقبال، رویا. (1392). "بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانهای به عنوان یکی از استراتژیهای بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری". مجله مدیریت بازاریابی، شماره بیستم.
عیدی، حسین؛ آزادی، رسول، خسروی، جواد. (1393). "مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکتکنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانههای جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی". مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی سال دوم، شماره پیاپی 5.
میرا، سیدابوالقاسم؛ کریمی، ساناز. (1391). "بررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (مطالعه موردی برند پارس خزر)"، مدیریت بازرگانی، دوره 4، شماره 4.
Aaker, D. A. (1991). "Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand", New York, The Free press.
Boo S. Busser J. & Baloglu S. (2009). "A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations". Tourism Management, 30.
Chattopadhyay,T Shivani,SH and Krishnan,M. (2010). "Marketing Mix Elements Influencing Brand Equity and Brand Choice". Vikalpa • Volume 35 ,No 3 ,July - Septembr 2010.
Cui,W. (2011). "creating consumer-based brand equityin the chinese sports shoes market". Aalborg University.degree of Master of Science in International Marketing.
Huang, R. and Sarigöllü, E. (2012). "How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix". Journal of Businfess Resrarch, Vol. 65.
Jamal, A. Nasser, K. (2002). 'Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking". European Journal of Marketing, 20/4.
Kim, J. and Hyum, Y. (2010). "A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector". Industrial marketing management. V.40.
Ko, E ,.Taylor ,C,. Sung, H,. Lee, J,. Wagner, U,. Navarro, D,. Wang, F. (2012). "Global marketing segmentation usefulness in the sportswear industry". Journal of Business Research. 65 .
Nezami, P. (2013). "The Reviewing the Impact of Marketing Mix on Brand Equity (Case Study: ETKA Stores)". Journal of Novel Applied Sciences. Available online at www.jnasci.org
Tong, X. and Hawley, J. (2009). "Creating brand equity in the Chinese clothing markets the effect of selected marketing activities on brand equity dimensions". Journal of Fashion Marketing and Management.Vol. 13 No. 4.
Yoo, B., Donthu, N., and Lee, S. (2000). "An examination of selected marketing mix elements and brand equity". Journal of the Academy of Marketing Science. V.28, N.2.
Youl Ha, H. (2011). "Brand Equity Model and Marketing Stimuli. Seoul Journal of Business". Volume 17, Number 2 (December 2011.