اسدی، عباس.(1390). "نظام حقوقی خبرگزاریها و شبه خبرگزاریها در ایران، فصلنامه پژوهش حقوق". ویژه نامه حقوق ارتباطات، سال سیزدهم، 113.
اصنافی، ا. ر؛ عصاره، ف. (1386). "بررسی ارتباط میان خبرگزاریهای ایرانی از طریق وب سایتهای آنها". فصلنامه کتاب.
افچنگی، محمد. (1380). "تصویر ورزش در روزنامههای ایران". وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز تحقیقات صدا و سیما.
افروزه، م، ص؛ حمیدی، م؛ الهی، ع، ر. (1391). "شناسایی و دیدگاه اعضای انجمنهای ورزشی دانشگاهها در خصوص رویکرد رسانهها به ورزش". فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال نوزدهم.
اکبری، علی یاور (1383). "بررسی معیارهای گزینش اخبار: مقایسه نحوه انعکاس اخبار افغانستان در رادیو دری جمهوری اسلامی ایران و رادیو بی بی سی انگلیس". پایان نامه کارشناسی ارشد. رشته ارتباطات. دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
امامی، مینا؛ ملائی، مینا. (1393). "تحلیل محتوای اخبار ورزشی مطالعه موردی: شبکه سوم سیما". مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی. سال اول، شماره سوم، بهار.
جعفری مقدم، سعید .(1381). "ورزش رسانهای". فصلنامه فرهنگ عمومی. شماره سی، بهار.
طالبی، محمد. (1390). "ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﺘﻮن اﺧﺒﺎر ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺑﺎ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی ﻣﮑﺘﻮب". مطالعات رسانهای. سال ششم، شماره 12.
عبداللهینژاد، علیرضا؛ افخمی، حسینعلی. (1392). "خبرگزاریها و فناوریهای جدید رسانهای". مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات. سال 4، شماره 21.
قاسمی، حمید. (1386). "بررسی نقش رسانههای گروهی در توسعه ورزش کشور". رساله دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
کشکر، سارا؛ قاسمی، حمید؛ شیرویی، اعظم. (1391). "رابطه مؤلفههای مدیریت اخبار و گزارشهای ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی". مدیریت ورزشی، شماره 14.
معتمد نژاد، کاوه .(1389). "ارتباطات بین المللی". تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها، جلد یکم.
مهدی زاده، سید محمد. (1384). "بررسی محتوایی و حرفهای مطالب هفت خبرگزاری غیردولتی". رسانه. شماره 63.
هرمز، مهرداد. (1380). "مقدمهای بر نظریات ارتباط جمعی". تهران، فاران.
هنری، حبیب؛ احمدی، عبدالحمید؛ مرادی، مهدی. (1391). "بررسی عوامل مؤثر نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی رسانههای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی". مدیریت ورزشی، شماره 12.
Ballaard, M., Gray, M., Reilly، J., Noggle, M. (2009). "Correlates of game screen time among mles: Body، Physical activity and other media use". Eating behaviors ,10.
Etang, J. (2006). "Public relations and sport in promotional culture". Public relations review, Vol. 32.
Greenwood, K., Lumby, C., Caple, H. (2010)."Toward a level plying field : Sport and gender in Australian media". Australian Sports Commission.
Lacey, R., Close, A.G., Finney, R.Z. (2009). "The pivotal roles of product knowledge and corporate social responsibility in event sponsorship effectiveness". Journal of Business Research, In Press, Corrected Proof.
Lull, J.(2000). "Media، communication، culture. Cambridge". Polity Pres M/Baseballs Digital Disconnect.
Seurin, P. (1983). "The Future of the Olympic Games". FILEP. Bulletin، 53.
Wanneberg P. L. (2011). "The sexualisation of sport: A gender analysis of Swedish elite sport from 1967 to the present day". European Journal of Women’s Studies، Vol. 18.