نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسنده
معلم تربیت بدنی
چکیده
بررسی تحلیلی یا انتقادی یک کتاب یا یک مقاله به مراحل ابتدایی خلاصه نمیشود بلکه باید آن را در نظر و کار در پرتو مسائل خاص و دغدغههای نظری در یک دوره بررسی کرد. بررسی متون این کتاب باهم از یک مجموعه، در یک موضوع طبق اظهاراتی از محدودهی فعلی موفّقیت نویسنده در این راه است. سپس نویسنده میتواند موفّقیت خود را در ادامه ی این مقاله ببیند. این پژوهش از نوع تحلیل محتوا و از حیث اجرا انتقادی- کاربردی است. بدین منظور کتاب قاسمی حمید، کشکر سارا، اسماعیلی محمد. ارتباطات عمومی در ورزش. تهران: انتشارات حتمی. 1390. 178 ص. شابک: 5-8-92673-600-978 انتخاب و مورد نقد قرار گرفت. یافته ها در چند بخش، دربارهی نویسندگان، محورهای اصلی اثر، بررسی آثار مشابه و بررسی محتوایی و ساختاری اثر ارائه شد. در نتیجه، میتوان انتظار داشت با توجّه به مناسب بودن اثر، در آینده شاهد ویرایشهای بعدی این کتاب باشیم. امید است نقد حاضر در رفع کاستیها و ارتقاء این اثر در چاپهای بعدی مؤّثر واقع گردد.
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
Critique to Book ''Public Communication in Sport"
چکیده [English]
An analytic or critical review of a book or article is not primarily a summary; rather, it comments on and evaluates the work in the light of specific issues and theoretical concerns in a course. The literature review puts together a set of such commentaries to map out the current range of positions on a topic; then the writer can see his or her own position in the rest of the paper. This study was conducted a content analysis and critically - applied. For this purpose, we were Type text or a website address or translate a document.
Cancel
Selected Ghasemi, H., Kashkar, S., Esmaeili, M. ''Public Communication in Sport, Tehran: Hatmi Publication, 1390. 178 p, ISBN: 978-600-92673-8-5 book and critique perspective. The results presented the authors' information, main important book, similar books and evaluate content and structure. In conducted, we can expected considering to suitability work, we hope seeing subsequent edition the book in the future and raise the next edition be effective.
کلیدواژهها [English]
- critique
- public communication
- Sport