با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل مدیریت اخلاق محور بحران‌های رسانه‌ای در سازمان‌های فرهنگی- ورزشی شهرداری‌ها

طاهره مختابادی؛ زین العابدین فلاح؛ طاهر بهلکه؛ اسرا عسگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 دی 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71612.1881

چکیده
  هدف از این پژوهش، مدیریت اخلاق محور بحران‌های رسانه‌ای در سازمان‌های فرهنگی- ورزشی شهرداری‌ها بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون ( روش پیشنهادی اترید-استرلینگ (2001) ) انتخاب شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل اساتید مدیریت ورزشی فعال در زمینه موضوع پژوهش، اساتید حوزه رسانه، مدیران روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری­های ...  بیشتر

اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 30-20

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55716.1472

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه‌ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. جامعه آماری این تحقیق(350 نفر)، نخبگان مدیریت ورزشی شامل اعضای هیأت علمی رشته تربیت‌بدنی گرایش مدیریت ورزشی دانشگاه‌های وزارت علوم، بود و نمونه‌گیری به صورت تصادفی و تعداد نمونه(180 نفر) بر اساس جدول مورگان تعیین ...  بیشتر