با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی مدل جامعه برندی ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت

مجتبی قربانی آسیابر؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69929.1823

چکیده
  پژوهش حاضر به‌منظور طراحی مدل جامعه برند(ورزشی) به‌عنوان ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت و با روش ترکیبی با رویکرد متوالی اکتشافی انجام شد. به‌منظور دستیابی به اهداف پژوهش در مرحله اول جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کیفی و در مرحله دوم، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کمی صورت گرفت، جامعه موردبررسی این تحقیق در بخش کیفی مشتمل ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
نقش رسانه ها در گرایش زنان به ورزش و فعالیت‌بدنی

مهرداد محرم زاده؛ محمد زارع آبندانسری؛ ابوالفضل آریج

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71270.1864

چکیده
  رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه ورزش بانوان دارند و این امر در صورتی محقق می‌شود که نگرش فرهنگی نسبت به زنان و ورزش بانوان در رسانه و جامعه حمایت شود، لذا هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش رسانه‎ ها در گرایش زنان به ورزش و فعالیت‌بدنی می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به روش کیفی با استفاده از رویکرد پدیدارشناسی توصیفی (شیوه کلایزی) ...  بیشتر

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 2، شماره 3 ، خرداد 1394، ، صفحه 19-28

چکیده
  خدمات دهی در حوزه ورزش زمانی می‌توانند بهره‌وری بالایی داشته باشند که ارائه خدمات آنان ضمن انطباق با نیازهای مشتریان، از بهره‌وری سازمانی مناسبی نیز برخوردار باشد. مدیریت ارتباط با مشتری همان تعامل با هواداران برای کسب مزیت رقابتی است و باشگاه‌ها از طریق وب‌سایت های خود می‌توانند به این امر اقدام ‌کنند. براین اساس، این پژوهش ...  بیشتر