با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تاثیر توانایی هوش تجاری بر توسعه عملکرد استارت آپ ها با نقش میانجی یادگیری شبکه اجتماعی و نوآوری در صنعت ورزش کشور

ندا انصاری؛ مجید خوروش؛ الهام مشکل گشا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.67598.1750

چکیده
  هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر توانایی هوش تجاری بر عملکرد استارت آپ ها با نقش میانجی یادگیری شبکه اجتماعی و نوآوری در صنعت ورزش کشور می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران شرکت‌های تولیدکنندۀ لوازم ورزشی ایران بنا بر آمار اعلام شده از طریق سایت رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور 255 نفر (236 نفر مرد و 19 نفر زن) بود. نمونه آمار به روش ...  بیشتر