با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
طراحی الگوی توسعه ورزش حرفه ای از طریق رسانه‌‌های دیجیتال

سیدافشین موسوی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ حسین عبدالملکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71209.1861

چکیده
  چکیده: هدف این مطالعه ارائه مدل توسعه ورزش حرفه ای از طریق رسانه‌‌های دیجیتال بود. چارچوب روشناختی مورد استفاده برای این پژوهش نظریه داده بنیاد رهیافت ظاهر شونده است. مشارکت‌‌کنندگان این پژوهش را کارشناسان رسانه، کارشناسان ورزش و اساتید دانشگاه رشته مدیریت ورزشی دارای اثر پژوهشی در حوزه رسانه و ورزش تشکیل می‌‌دادند. روش نمونه‌‌گیری ...  بیشتر