با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی

علی عسگر؛ سیروس احمدی؛ آزاده سید عالی نژاد

دوره 11، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 130-145

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64092.1621

چکیده
  امروزه شناخت عواملی که بر رفتارخرید مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارند، در کانون توجه شرکت‌ها قرار گرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش ‌روی مدیران سازمان‌ها در این زمینه، توجه ویژه به موضوع نگرش است. هدف پژوهش حاضر، مطالعه‌ تأثیر نگرش به تبلیغات و برند در رابطه‌ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان ...  بیشتر