با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران

رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ محمد پورکیانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70871.1853

چکیده
  در مطالعه حاضر برای توضیح رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی از طریق اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده که در رسانه‌های اجتماعی با آن آشنا شده بودند، از مدل AIDA (توجه، علاقه، میل و قصد رفتاری) و TAM (مدل پذیرش فناوری) استفاده شد؛ بنابراین هدف پژوهش، تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان ...  بیشتر

تبلیغات در ورزش
تأثیرات تغییر رنگ لوگوی پرسپولیس بر وفاداری هواداران: چارچوبی مبتنی بر مدل AIDA

سیدمحمد کاشف؛ زهرا علی پور؛ میر حسن سید عامری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72322.1905

چکیده
  این تحقیق به بررسی تأثیر تغییر رنگ لوگوی باشگاه پرسپولیس بر وفاداری هواداران با استفاده از مدل AIDA پرداخته است. هدف اصلی این مطالعه تحلیل چگونگی تأثیر تغییر رنگ‌ لوگو، بر احساسات و واکنش‌های هواداران و همچنین بررسی ارتباط این تغییرات با سطح وفاداری آن‌ها نسبت به تیم می‌باشد. برای این منظور، 500 پرسشنامه از میان هواداران تیم پرسپولیس ...  بیشتر