با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران

حسین کریم عباس؛ شیرین زردشتیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71308.1867

چکیده
  هدف این پژوهش تعیین اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران در تیم نفت الوسط عراق بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را هواداران تیم فوتسال نفت الوسط عراق که در گروه‌های مجازی آنلاین و یا جوامع آنلاین هواداران عضو بودند تشکیل دادند. ...  بیشتر