با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام بر مهاجرت ورزشی

محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64791.1644

چکیده
  هدف این مطالعه بررسی تاثیر برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام بر مهاجرت ورزشی است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی و اطلاعات لازم با استفاده از مطالعات کتابخانه‌ای و دو پرسشنامه: 1.برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای فرجی و همکاران(1400) و 2. علل مهاجرت ورزشکاران نخبه باقری و همکاران (2019) بدست آمد. جامعه آماری کلیه ورزشکاران حرفه‌ای ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
تحلیل وجوه رسانه‌ای، اجتماعی و شخصیتی اسطوره کشتی ایران: حسن یزدانی

فاطمه دهپاسی؛ مرتضی دوستی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69585.1811

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تحلیل وجوه رسانه‌ای، اجتماعی و شخصیتی اسطوره کشتی می‌باشد. روش پژوهش آمیخته و از نوع اکتشافی متوالی بود. در بخش کیفی از مصاحبه و بخش کمی از روش دلفی استفاده شد. جامعه پژوهش در بخش کیفی متخصصان حوزه رسانه و بازاریابی ورزشی، اساتید و خبرگان در زمینه ورزش کشتی بودند. روش نمونه گیری به صورت هدفمند و گلوله برفی تا رسیدن ...  بیشتر