با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسایی و رتبه بندی مولفه‌های بازاریابی پنهان در رسانه‌های ورزشی داخلی

فرید گنجی؛ سعید صادقی بروجردی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63262.1605

چکیده
  بازاریابی پنهان به عنوان کمپین برنامه ریزی شده یک سازمان تعریف می‌شود که هدف آن ارتباط غیرمستقیم با رویداد به منظور کسب شناخت و به دست آوردن مزایایی است که حامی مالی رسمی برخوردار است. هدف پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی مولفه‌های بازاریابی پنهان در رسانه‌های ورزشی داخلی بود. این مطالعه به روش آمیخته و از نوع طرح متوالی اکتشافی و ...  بیشتر