با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) به‌عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک برای بهبود فعالیت‌های رسانه‌ای در سازمان ورزش شهرداری تهران

سارا ترابی؛ سپیده قطنیان؛ زهره افشارمند؛ مطهره مصلحی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 خرداد 1404

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.73209.1937

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه مدل استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) به‌عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک برای بهبود فعالیت‌های رسانه‌ای در سازمان ورزش شهرداری تهران بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون انتخاب شد. جامعه آماری این پژوهش، خبرگان مدیریت ورزشی (اساتید و پژوهشگران حوزه مدیریت ‏ورزشی)، مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی

فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 127-140

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65165.1661

چکیده
  رسانه‌­های اجتماعی می­‌توانند بر فعالیت باشگاه­‌های ورزشی خصوصی تأثیرگذار باشند؛ ازاین‌رو پژوهش حاضر با هدف نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی طراحی و اجرا گردید. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری داده­‌ها، توصیفی- پیمایشی است که با رویکرد پژوهش، آمیخته است. جامعه ...  بیشتر

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

مسعود فریدونی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88

چکیده
  هدف اصلی­ از پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات باشگاه­ های بدن‌سازی شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به موضوع و اهداف پژوهش، جزء پژوهش­ های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل تمامی استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که ...  بیشتر