دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = مشتریان
تعداد مقالات: 3
ارائه مدل استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) بهعنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک برای بهبود فعالیتهای رسانهای در سازمان ورزش شهرداری تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 خرداد 1404
چکیده
هدف از این پژوهش، ارائه مدل استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) بهعنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک برای بهبود فعالیتهای رسانهای در سازمان ورزش شهرداری تهران بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون انتخاب شد. جامعه آماری این پژوهش، خبرگان مدیریت ورزشی (اساتید و پژوهشگران حوزه مدیریت ورزشی)، مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران ... بیشترنقش رسانههای اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی
دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 127-140
چکیده
رسانههای اجتماعی میتوانند بر فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی تأثیرگذار باشند؛ ازاینرو پژوهش حاضر با هدف نقش رسانههای اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی طراحی و اجرا گردید. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است که با رویکرد پژوهش، آمیخته است. جامعه ... بیشترارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی
دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88