با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائة مدل توسعه شایستگی های حرفه ای خبرنگاران ورزشی

افشین طالبی؛ سیروس احمدی؛ مجید سلیمانی؛ غلامرضا خاکساری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 تیر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69634.1814

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای خبرنگاران ورزشی بود. روش تحقیق حاضر، با رویکرد کیفی به روش داده بنیاد (مدل سیستماتیک اشتراوس و کوربین) است که ازنظر هدف بنیادی و ازنظر جمع‌آوری داده‌ها به‌صورت میدانی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل پژوهشگران و اساتید دانشگاهی در رشته‌های مدیریت ورزشی و رسانه ورزشی ...  بیشتر

برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما

علی محسنی فر؛ مرتضی دوستی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 47-57

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55012.1454

چکیده
  تبلیغات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی نوین، محور اصلی برای جهت دادن به عقاید، نگرش و انتظارات مشتریان و درنهایت بروز یک واکنش رفتاری که خرید محصول موردنظر می‌باشد، مطرح است. از این‌رو هدف از پژوهش حاضر برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما بود. این پژوهش کاربردی و روش جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها ...  بیشتر