با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران

سارا کشکر

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 27-40

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.56279.1485

چکیده
  رسانه ها در هویت بخشی به رشته های ورزشی و ترویج آنها در جامعه نقش غیرمهمی دارند. هدف تحقیق شناسایی عملکرد رسانه در انعکاس هویت رشته های ورزشی و ترغیب جامعه به شرکت در آن ها بود. روش تحقیق آمیخته اکتشافی شامل روش کیفی با استفاده از مصاحبه اسمی و روش پیمایش پرسشنامه ای بود. جامعه در بخش کیفی 27 نفر از متخصصان و ورزشکاران بودند که به شکل هدفمند ...  بیشتر