با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران

مرجان بصیرت؛ داتیس خواجه ئیان؛ طاهر روشندل اربطانی

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 27-42

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.46106.1323

چکیده
  در حالیکه درآمدهای سرشار فوتبال در کشورهای پیشرو اروپایی این ورزش را به یک صنعت پردرآمد تبدیل کرده است، باشگاه‌های فوتبال ایرانی همواره با مشکلات مالی روبه‌رو بوده‌اند. پژوهش‌های پیشین که روش‌های درآمدزایی در فوتبال اروپا را با لیگ برتر فوتبال ایران مقایسه کرده‌اند، نشان داده‌اند که باشگاه‌های ایرانی نتوانسته‌اند از روش‌های ...  بیشتر

مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی

هما سلوکی؛ سید عبدالحمید احمدی؛ رضا شجیع؛ حبیب هنری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 43-51

چکیده
  هدف از این پژوهش مقایسه­ ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت­ ورزشی است. روش­ تحقیق این پژوهش علی- مقایسه‌ای است. به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه سواد رسانه‌ای رجبی (2013) با آلفای کرونباخ 73/0 و از پرسشنامه مصرف­رسانه‌ای حسنی (2010) با آلفای کرونباخ ...  بیشتر