با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه الگو توسعه اینترنت اشیا در مدیریت اماکن ورزشی

مهسا مسرور؛ محسن باقریان فرح آّبادی؛ حبیب هنری؛ مهدی عمادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.71390.1870

چکیده
  The current research was designed with the aim of presenting the development model of Internet of Things in the management of sports facilities. The current research was one of the qualitative researches that was carried out in the field. The qualitative method used was of the grand theory type. The participants in the current research included experts who are knowledgeable about the research topic. The participants in this research were selected using purposeful sampling and with the approach of choosing homogeneous sampling and at the same time observing the maximum diversity. This problem was ...  بیشتر

نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی

معصومه حسینی؛ فاطمه تاروردی زاده

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 27-36

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52939.1416

چکیده
    هدف از این تحقیق نقش ابعاد زیباشناختی معماری با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به اماکن ورزشی آموزش و پرورش شهر اردبیل بود. این تحقیق از نوع کاربردی می‌باشد و از نظر روش جمع آوری داده‌ها، توصیفی-پیمایشی است که به ‌صورت میدانی اجرا شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل کلیه‌ی دانش آموزان دختر متوسطه ...  بیشتر

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 67-76

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46242.1324

چکیده
  در سال‌های اخیر نیاز به تغییر جهت از نگرش مبادله­ ای به ارتباطی در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه­ کننده به اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی می­باشد. پژوهش حاضر، از نوع همبستگی و با توجه به هدف از نوع کاربردی می­باشد و ...  بیشتر