با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

امیر احمدی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ حسن قاسمعلی‌پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64469.1636

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از آینده‌پژوهی است. نوع تحقیق، کاربردی و ازنظر ماهیت، تحلیلی- اکتشافی است. یک گروه 20 نفره از اساتید منتخب آشنا با حامیان مالی تیم‌های ورزشی، برخی مدیران منتخب تیم‌های لیگ برتر فوتبال، حامیان مالی تیم‌های ...  بیشتر

رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران

معصومه حسینی؛ سمیه باختر

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 49-54

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.40929.1269

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش تکنولوژی بر روی تأمین مالی ورزش بانوان شهر تهران است. روش پژوهش، توصیفی- همبستگی است که به شکل میدانی انجام شد. همچنین پژوهش، از لحاظ هدف جزء پژوهش‌های توسعه‌ای-کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و مالکان باشگاه­های ورزشی شهر تهران هستند. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت از اعضای ...  بیشتر