با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 75-89

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62868.1597

چکیده
  این پژوهش با هدف تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی در لیگ برتر کشتی ایران انجام شد. جامعه پژوهش شامل 16 نفر از مسئولان، کشتی­گیران، مدیران هیئت‌کشتی، مربیان و اسپانسرها بود. روش نمونه­گیری هدفمند و دردسترس بود. ابزار جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه نیمه‌ساختاریافته و بررسی ادبیات پژوهش بود. مجموعه کدها و مفاهیم طی کدگذاری باز جمع‌آوری ...  بیشتر

جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش

محبوبه جعفرزاده زرندی؛ محمد ابراهیم رزاقی؛ اعظم میرزااکبری

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 15-28

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44238.1304

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی جایگاه آی تی در توسعۀ فرصت­های کارآفرینی در ورزش اجرا گردید. روش اجرای این تحقیق پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شرکت­های تولید‌کننده محصولات ورزشی در ایران (460=N) بود که از بین آن‌ها به صورت تصادفی، تعداد 169 شرکت به‌عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. به منظور جمع­ آوری داده­ ها از پرسش‌نامه ...  بیشتر

رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران

معصومه حسینی؛ سمیه باختر

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 49-54

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.40929.1269

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش تکنولوژی بر روی تأمین مالی ورزش بانوان شهر تهران است. روش پژوهش، توصیفی- همبستگی است که به شکل میدانی انجام شد. همچنین پژوهش، از لحاظ هدف جزء پژوهش‌های توسعه‌ای-کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و مالکان باشگاه­های ورزشی شهر تهران هستند. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت از اعضای ...  بیشتر