با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌ای سازمان ورزش شهرداری تهران

جمال عبدی؛ سید نصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.65223.1664

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف طراحی مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌ای سازمان ورزش شهرداری تهران طراحی و اجرا گردید. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از نظر شیوه گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی بود که بر اساس رویکرد پژوهش، آمیخته بود. جامعة آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی شامل خبرگان حوزه مدیریت ورزشی و رسانه ورزشی بودند که در خصوص موضوع پژوهش تجربه و آگاهی ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال

مرتضی محمدی؛ مهرداد دهقانی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 99-113

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56480.1488

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی تجربه لذت‌بخش در رابطه بین همانندی با تیم و بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب­سایت باشگاه استقلال انجام شد. هواداران تیم فوتبال استقلال جامعه آماری پژوهش را تشکیل دادند که درمجموع 230 نمونه قابل‌قبول گردآوری شد. برای اندازه‌گیری متغیرها از پرسش‌نامه هم‌هویتی (وون و برانسکومب، 1993)، تجربه لذت‌بخش ...  بیشتر

ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

نازدار پروین؛ ابوالفضل فراهانی؛ ناهیده پروین؛ سامان ابراهیم حصاری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 63-71

چکیده
  در سال‌های اخیر وب‌ سایت‌ها به یکی از اصلی‌ترین ابزار سازمان‌ها برای ارتباط و ارائه خدمات مناسب به سازمان‌ها، کاربران و ذینفعان خود تبدیل‌شده است؛ که مهم‌ترین هدف آن‌ها ارائه اطلاعات به آن‌هاست. وب‌ سایت نقش مهمی در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک دارد. با توجه به این مطلب باید اذعان داشت که علی‌رغم صرف هزینه‌های زیاد برای طراحی ...  بیشتر