با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019)

محسن ارمغانی؛ مهدی رسولی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 104-117

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61997.1586

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، تحلیل بازاریابی کمین در فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا 2019 بود. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر روش پژوهش، تلفیقی (تحلیل محتوای کمّی و کیفی) بود. جامعه آماری در بخش اول رسانه‌هایی بودند که به بازاریابی کمین اقدام کرده بودند. طبق روش نمونه‌گیری کل‌شمار و براساس سایت الکسا، 30 سایت پر بازدید ایران و رسانه ملی در ...  بیشتر

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

مسعود فریدونی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88

چکیده
  هدف اصلی­ از پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات باشگاه­ های بدن‌سازی شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به موضوع و اهداف پژوهش، جزء پژوهش­ های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل تمامی استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که ...  بیشتر