با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران

فریده محمودیان؛ زهره حسنی

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 82-100

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.58664.1525

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران بود. روش پژوهش، توصیفی–همبستگی بود و همه دانشجویان چهار دانشگاه‌ دولتی غرب ایران (حدود 50 هزار نفر) جامعه آماری پژوهش را تشکیل دادند که  590 نفر از آنان به‌عنوان ...  بیشتر