با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان

سردار محمدی؛ سیاوش خداپرست؛ وحید بخشعلی پور

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 80-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.58244.1520

چکیده
  این پژوهش با هدف ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان انجام شد. روش پژوهش از نوع توصیفی و به لحاظ هدف کاربردی می‌باشد. جامعه آماری 150 نفر از کلیه کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان بودند که با استفاده از جدول مورگان تعداد 110 نفر به‌عنوان نمونه نهایی تحقیق قرار گرفتند و داده‌های ...  بیشتر

نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)

رسول نظری؛ الهام مشکل گشا؛ رضا فردی پور

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 67-76

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43043.1289

چکیده
  هدف از پژوهش بررسی نقش کیفیت ارتباطات میان کارکردی و فرصتهای اجتماعی سازی به عنوان عوامل اثرگذار بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی می باشد. پژوهش از نوع تحقیق کاربردی، از نظر استراتژی توصیفی و از نظر اجرا پیمایشی است، جمع آوری اطلاعات به روش میدانی و از طریق ابزار پرسشنامه انجام شد. محیط پژوهش شرکت تولید کننده و فروشنده محصولات ...  بیشتر