با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تحلیل تطبیقی سیاستهای رسانه ای ورزش کشور با عملکرد رسانه ها در ترویج ورزش بانوان ایران

سارا کشکر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70727.1851

چکیده
  همسویی سیاستهای رسانه ای با عملکرد رسانه های جمعی در پوشش دادن ورزش بانوان، بر توسعه و بهبود کیفیت آن نقش دارد. روش انجام این تحقیق آمیخته اکتشافی متوالی بود. در بخش کیفی از روش تحلیل محتوای کیفی گزارشها و اخبار رسانه ای مبتنی بر مصاحبه با مسئولین ورزش کشور با بهره برداری از روش تحلیل مضمون استفاده شد و بر این اساس تعداد 83 گزارش رسانه ...  بیشتر

تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران

طوبی بیگ محمدی؛ بهنام عاشقی؛ مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سمر عطا جافر

دوره 11، شماره 1 ، مهر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63720.1615

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر توضیف و بررسی و تحلیل محتوای مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی بوده و جامعه پژوهش مطالعه شامل مقاله‌های موجود در پایگاه‌های داده (سیویلیکا، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، زدنی، مگ‌ایران، مجلات نور، پورتال جامع علوم انسانی، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و پایگاه استنادی علوم جهان ...  بیشتر

بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران)

حمید قاسمی؛ مینا امامی؛ عذرا افتخاری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 23-34

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی با تأثیرپذیری از رسانه­ه ای جمعی در دانشگاه­های پیام نور ایران انجام شد. روش تحقیق توصیفی- همبستگی بود. جامعه­ ی آماری تحقیق متشکل از کلیه­ ی داوران، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در المپیاد ورزشی دانشجویی دانشگاه­های پیام­نور ایران در سال 1394 بودند. نمونه­ ی آماری تحقیق ...  بیشتر