دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = تبلیغات دهان به دهان
تعداد مقالات: 3
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال
دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 29-40
چکیده
هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط تبلیغات دهانبهدهان با تمایل حضور افراد در باشگاه های ورزشی والیبال شهرستان رشت بود. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه افراد فعال در باشگاه های والیبال شهر رشت بودند. روش نمونهگیری تحقیق بهصورت دردسترس انتخاب شد. از پرسشنامهای محققساخته ... بیشتراعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهانبهدهان در ورزش
دوره 5، شماره 3 ، خرداد 1397، ، صفحه 77-88
چکیده
هدف از انجام پژوهش حاضر، استانداردسازی (سنجش روایی و پایایی) پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان در ورزش بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان باشگاههای بدنسازی شهرستان ایلام که دست کم یک سال سابقه فعالیت ورزشی داشتهاند، تشکیل دادند. ملاک حجم نمونه لازم برای گردآوری دادهها با توجه به تعداد سؤالات (21سوال) در تحلیل عاملی به این منظور ... بیشترارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام
دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 25-34