دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = ارتباطات ورزشی
تعداد مقالات: 3
تحلیل ISM عوامل همگرایی ارتباطات مجازی در حوزه ورزش (مطالعه کشور عراق)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
چکیده
هدف پژوهش حاضر بر ارائه شناخت بستر همگرایی رسانهای در ورزش عراق و ارائه چارچوب مفهومی آن بود. هدف از این پژوهش، ارائه چارچوب مفهومی همگرایی رسانهای در ورزش در عراق براساس تحلیل ساختاری-تفسیری عوامل کلیدی بود. روش تحقیق از نوع آمیخته کیفی کمی مبتنی بر ساختاری-تفسیری است. جامعه آماری شامل تمامی افراد صاحبنظر و آگاه به موضوع پژوهش ... بیشترنقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری
دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 103-115
چکیده
امروزه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان ورزشی و تعامل با مخاطبان در روابط عمومیها، بازاریابی ورزشی است. پژوهش حاضر بدنبال بررسی نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی بر وفاداری آنان میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر تبریز است. در تحقیق حاضر به دلیل ... بیشترکنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی
دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 45-58