دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = ارتباطات ورزشی
تعداد مقالات: 2
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری
دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 103-115
چکیده
امروزه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان ورزشی و تعامل با مخاطبان در روابط عمومیها، بازاریابی ورزشی است. پژوهش حاضر بدنبال بررسی نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی بر وفاداری آنان میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر تبریز است. در تحقیق حاضر به دلیل ... بیشترکنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی
دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 45-58