با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری

فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ میترا غفاری

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 103-115

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52030.1396

چکیده
  امروزه یکی از ابزار‌های ارتباط با مشتریان ورزشی و تعامل با مخاطبان در روابط عمومی‌ها، بازاریابی ورزشی است. پژوهش حاضر بدنبال بررسی نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری آنان می‌باشد. جامعه‌ آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر تبریز است. در تحقیق حاضر به دلیل ...  بیشتر

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری

دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 45-58

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف آشنائی با کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش در سه بخش (1) مروری بر شش نظریه پراستناد ارتباطات (برجسته‌سازی، چارچوب‌سازی، کاشت، مبتنی بر تمایلات، هویت‌اجتماعی و هژمونیک)؛ (2) معرفی پیوند نسبتاً نوظهور رسانه‌های اجتماعی و تحقیقات عرصه ارتباطات ورزشی (نظریه‌های تعامل فرا اجتماعی و استفاده و رضایت‌مندی) ...  بیشتر