با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس

سیروس جعفری ظفرآبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.57400.1502

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تحلیل نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس بود. روش تحقیق حاضر ترکیبی (کیفی- کمی) بود. جامعه آماری پژوهش در مرحله کیفی صاحب نظران و در مرحله کمی نیز مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی استان لرستان بود. در بخش کیفی شیوه نمونه گیری هدفمند و معیار ...  بیشتر

جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش

محبوبه جعفرزاده زرندی؛ محمد ابراهیم رزاقی؛ اعظم میرزااکبری

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 15-28

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44238.1304

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی جایگاه آی تی در توسعۀ فرصت­های کارآفرینی در ورزش اجرا گردید. روش اجرای این تحقیق پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شرکت­های تولید‌کننده محصولات ورزشی در ایران (460=N) بود که از بین آن‌ها به صورت تصادفی، تعداد 169 شرکت به‌عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. به منظور جمع­ آوری داده­ ها از پرسش‌نامه ...  بیشتر