با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
مدل‌سازی تأثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی

مرضیه خلیفه سلطانی؛ سعید جعفری؛ بهاره رحمانیان کوشککی

دوره 11، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 77-92

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68866.1785

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی استان سیستان و بلوچستان بود. روش پژوهش، توصیفی-پیمایشی بود و جامعه آماری همه دانشجویان علوم ورزشی استان سیستان و بلوچستان بودند که 271 نفر به‌عنوان نمونه آماری از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای انتخاب شدند. ابزار جمع‌آوری ...  بیشتر