با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 75-89

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62868.1597

چکیده
  این پژوهش با هدف تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی در لیگ برتر کشتی ایران انجام شد. جامعه پژوهش شامل 16 نفر از مسئولان، کشتی­گیران، مدیران هیئت‌کشتی، مربیان و اسپانسرها بود. روش نمونه­گیری هدفمند و دردسترس بود. ابزار جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه نیمه‌ساختاریافته و بررسی ادبیات پژوهش بود. مجموعه کدها و مفاهیم طی کدگذاری باز جمع‌آوری ...  بیشتر

ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران

حمیدرضا میرصفیان؛ معصومه کلاته سیفری؛ سحر اکبرنژاد دهمیانی؛ فاطمه کاتبی جهرمی

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 57-71

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56999.1496

چکیده
  حضور تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال موجب زنده بودن ورزش شده است و بدون حضور تماشاگران فوتبال جذابیت و مهیج بودن خود را از دست می‌دهد. در ایران زنان حق حضور در استادیوم‌های فوتبال را ندارند. از طرفی رسانه‌های اجتماعی در یافته‌های جدید و شکل‌گیری تحولات و اطلاع رسانی نقش پررنگی دارند. از این رو هدف از پژوهش حاضر ارائه مدلی از نقش ...  بیشتر

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 31-46

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52734.1410

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران است. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی بوده و دارای ماهیت کیفی است. در این پژوهش از روش نظریه داده بنیاد و رویکرد گلیزری، از این رویکرد استفاده شد. جامعه پژوهش مستندات انجام شده در حیطه پژوهش، مربیان، بازیکنان و داوران لیگ برتر فوتبال ایران و نیز اساتید ...  بیشتر