با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی

مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار؛ حوریه دهقان پوری؛ امید عسگری

دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 63-81

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65057.1655

چکیده
  مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید یا چه چیزی را تبلیغ می‌کنید، یک پوستر راهی موثر و تاثیرگذار بصری برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی و هیجان‌زده کردن مخاطبان نسبت به آنچه انتظار دارند می‏باشد. بنابراین اکنون که مشخص شد پوسترها یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای ارتباط با مخاطبان هستند، در این پژوهش نگاهی به برخی از عوامل موثر در ...  بیشتر

بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی

امیرحسین سپهریان؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 53-64

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.50420.1371

چکیده
  امروزه شناخت عواملی که بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارد در کانون توجه شرکت‌ها قرار گرفته است. از این‌رو، این پژوهش با هدف بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی به انجام رسید. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کاربردی و از لحاظ روش شبه تجربی است. روش انجام این تحقیق به ...  بیشتر