با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68725.1783

چکیده
  برندهای ورزشی همواره بدنبال روش‌های اثربخش تبلیغاتی در رسانه‌ها برای کنترل رفتار خرید مصرف‌کنندگان می‌باشند، لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده بود. روش پژوهش از نظر ماهیت و هدف از نوع کاربردی و از منظر روش تحلیل داده‌ها از نوع ...  بیشتر

بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال

احسان اسداللهی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

دوره 4، شماره 3 ، خرداد 1396، ، صفحه 15-25

چکیده
  در محیط اقتصادی و کسب و کار، تبلیغات در ورزش و از طریق ورزش یکی از راه­ هایی است که اکثر شرکت­ها برای معرفی محصول و گسترش بازار خود به آن رو می ­آورند. هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه ­های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی از دیدگاه مصرف­کنندگان ورزشی و ارائه مدل کاربردی جهت استفاده ...  بیشتر