با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68725.1783

چکیده
  برندهای ورزشی همواره بدنبال روش‌های اثربخش تبلیغاتی در رسانه‌ها برای کنترل رفتار خرید مصرف‌کنندگان می‌باشند، لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده بود. روش پژوهش از نظر ماهیت و هدف از نوع کاربردی و از منظر روش تحلیل داده‌ها از نوع ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
شناسایی شاخص های توسعه دهنده روابط ورزشی وفراورزشی مدیران,باهدف موفقیت باشگاه های ورزشی

میثم نهاوندی؛ محمد کشتی دار؛ احسان اسداللهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72126.1901

چکیده
  اگر بتوان مسیرهایی را که درجهت موفقیت یک مدیر در رهبری یک باشگاه شناسایی شده‌اند ، سطح بندی نمود و بسترسازی مناسبی را برای پیشبرد اهداف یک باشگاه مشخص کرد ،حتماً نمونه‌های شکست و عقب افتادگی و سرخوردگی و بی‌ثباتی در باشگاه ‌ها به حداقل خواهد رسید و شاید بتوان در بهینه سازی مصارف مالی و معنوی با توجه به اوضاع پیچیده امروزه نقش بسزایی ...  بیشتر

بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال

احسان اسداللهی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

دوره 4، شماره 3 ، خرداد 1396، ، صفحه 15-25

چکیده
  در محیط اقتصادی و کسب و کار، تبلیغات در ورزش و از طریق ورزش یکی از راه­ هایی است که اکثر شرکت­ها برای معرفی محصول و گسترش بازار خود به آن رو می ­آورند. هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه ­های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی از دیدگاه مصرف­کنندگان ورزشی و ارائه مدل کاربردی جهت استفاده ...  بیشتر