با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران

حسین کریم عباس؛ شیرین زردشتیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71308.1867

چکیده
  هدف این پژوهش تعیین اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران در تیم نفت الوسط عراق بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را هواداران تیم فوتسال نفت الوسط عراق که در گروه‌های مجازی آنلاین و یا جوامع آنلاین هواداران عضو بودند تشکیل دادند. ...  بیشتر

مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب

امین رضا بخشی چناری؛ شیرین زردشتیان؛ حسین محمدی جامع

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 69-79

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.48699.1349

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق بررسی تطبیقی تجارب دیپلماسی ورزشی کشورهای منتخب و مقایسه آن با جمهوری اسلامی ایران بود. روش پژوهش حاضر توصیفی- تحلیلی است که با توجه به ماهیت و نوع مطالعه که بررسی تطبیقی است از روش مطالعه تطبیقی جرج بردی استفاده شد. کشورهای بررسی شده در بخش تطبیقی پژوهش شامل آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن، انگلستان و جمهوری اسلامی ...  بیشتر

تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

صهیب احمدی؛ شیرین زردشتیان

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 103-118

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.42894.1287

چکیده
  هدف این تحقیق بررسی ارتباط سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکرد کارکنان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی می باشد. جامعه‌ی آماری تحقیق تمامی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه (228 نفر) بودند که طبق جدول گرجسی و مورگان 140 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.ابزار مورد استفاده تحقیق،سه پرسشنامه استاندارد رهبری ...  بیشتر

طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان

سمانه الماسی؛ شیرین زردشتیان

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 15-26

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5117

چکیده
  سیستم اطلاعات مدیریت می‌تواند با در اختیار قرار دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده و نیز اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری به مدیران جهت اخذ بهترین تصمیمات بر پایه اطلاعات کنونی و پیشین کمک کند. هدف این مقاله، طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بخش رویدادهای ورزشی (حرفه‌ای و قهرمانی) برای سازمان‌های ورزش و جوانان می‌باشد. مطالعه حاضر یک ...  بیشتر

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران

جواد کریمی؛ شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5115

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق، اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تمامی کارشناسان ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران را شامل می‌شود. با استفاده از جدول مورگان و نمونه‌گیری تصادفی 175 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت گردآوری داده‌ها ...  بیشتر

اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی

شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ سعید خانمرادی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 41-54

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر اثر سواد رسانه‌ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان رشته علوم ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری شامل دانشجویان رشته علوم ورزشی کرمانشاه (دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد و پیام نور) بود (1000 نفر). از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نامتناسب استفاده شد و 400 نفر به‌عنوان نمونه ...  بیشتر

شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل

شیرین زردشتیان؛ شهروز غایب زاده؛ سلمان جعفری؛ شمس الدین تبریزچی

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، ، صفحه 51-62

چکیده
  هدف از این پژوهش، بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل است. این پژوهش به‌واسطه هدف از نوع کاربردی و ازنظر نوع جمع‌آوری داده‌های تحقیق، توصیفی – تحلیلی بوده که به روش میدانی اجراشده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران، معاونان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل که با استفاده از ...  بیشتر

بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی

شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی؛ جواد کریمی

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1395، ، صفحه 13-20

چکیده
  با توجه به اثر ورزش بر ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و اهمیت توسعه آن در مقیاس های ملی و نقش میانجی رسانه ها در این زمینه، پژوهش حاضر درصدد برآمده تا نقش رسانه های جمعی را در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی مورد بررسی قرار دهد . جامعه آماری تحقیق را جمعیت 1500 نفره از بانوان کرمانشاه تشکیل می دهند. با استفاده ا ز جدول کرجسی ...  بیشتر