با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر رسانه‌ها بر بازنمایی برابری، تنوع و فراگیری در ورزش

سیده صفورا شریفی؛ سیدمحمد کاشف؛ توفیق داوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71575.1879

چکیده
  هدف از این پژوهش تأثیر رسانه‌ها بر بازنمایی برابری، تنوع و فراگیری در ورزش می باشد. از این رو یک پژوهش کاربردی با رویکردی کیفی، بر اساس روش داده بنیاد مطابق با رهیافت نظام‌مند اشتراوس و کوربین می باشد. روش گردآوری داده‌ها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبه‌های عمیق ساختاریافته با 10 نفر از اساتید مدیریت ورزشى، مدیران و متخصصان صاحبنظر و ...  بیشتر