با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تعیین نقش رسانه‌های اجتماعی خارجی و داخلی در ترویج فعالیت بدنی فراغتی زنان بزرگسال شهر تهران

سمانه سعیدپور؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ نجف آقائی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 تیر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70799.1849

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین نقش رسانه‌های اجتماعی داخلی و خارجی در ترویج فعالیت بدنی فراغتی زنان بزرگسال شهر تهران انجام شد. پژوهش براساس هدف کاربردی، به لحاظ ماهیت توصیفی و از نوع پژوهش‌های کیفی بود. جامعه آماری شامل زنان بزرگسال (۱۹-۶۰ ساله) تهران بود. نمونه‌ها از بین زنانی انتخاب شدند که طبق گزارش سازمان ورزش شهرداری تهران حداقل یک ...  بیشتر