با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی الگوی بازاریابی الکترونیکی مبتنی برهوش مصنوعی در صنعت ورزش ایران

شفق ابوالقاسمی آتانی؛ میثم رحیمی زاده؛ امیرحسین منظمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69704.1817

چکیده
  چکیده در دنیای پویا و رقابتی صنعت ورزش ایران، تجارت الکترونیکی به عنوان یک ابزار برجسته و جدید، برای تحول و بهبود فرآیندهای بازاریابی با هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس در این پژوهش، به بررسی نقش این الگوهای نوآورانه در توسعه صنعت ورزش ایران و ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب و کارهای این حوزه پرداخته شده است. این پژوهش ...  بیشتر