رسانه های ورزشی
صمد خسروزاده اکرم؛ ابوالفضل نشاطی زنوز؛ محمد جلیلوند
چکیده
تحقیق حاضر باهدف تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد صلاحیت فنی مدیران حرفهای فوتبال ایران در حوزه رسانه و ارتباطات طراحی و اجرا گردید. تحقیق حاضر ازجمله تحقیقات آمیخته میباشد که بهصورت روشهای کیفی و کمی انجام گردید و با توجه به کاربرد آن در محیطهای ورزشی و دانشگاهی ازجمله تحقیقات کاربردی میباشد. جامعه آماری تحقیق شامل آگاه به ...
بیشتر
تحقیق حاضر باهدف تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد صلاحیت فنی مدیران حرفهای فوتبال ایران در حوزه رسانه و ارتباطات طراحی و اجرا گردید. تحقیق حاضر ازجمله تحقیقات آمیخته میباشد که بهصورت روشهای کیفی و کمی انجام گردید و با توجه به کاربرد آن در محیطهای ورزشی و دانشگاهی ازجمله تحقیقات کاربردی میباشد. جامعه آماری تحقیق شامل آگاه به حوزه تحقیق بودند. ابزار گردآوری تحقیق شامل پرسشنامه محققساخته و مصاحبه نیمهساختاریافته بود. در قسمت تجزیهوتحلیل کمی تحقیق، از روش دیمتل استفاده شد. پس از اتمام راندهای دلفی، شاخصهای باقیمانده در قالب 6 مؤلفه (منابع انسانی، IT، مهارتهای ارتباطی، سواد رسانهای، سواد ارتباطی و مدیریت بحران) و 33 زیر مؤلفه دستهبندی گردیدند. در ادامه این تحقیق جهت انجام روش دیمتل از 6 مؤلفه استفاده شد. مطابق با روابط مشخص گردید که نقش، مهارتهای ارتباطی، سواد رسانهای و سواد ارتباطی در بروز و شکلگیری عوامل انسانی متخصص و مدیریت بحران در جهت توسعه صلاحیت فنی مدیران حرفهای فوتبال ایران در حوزه رسانه و ارتباطات مهم و مشخص میباشد.