با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه

مریم سادات مهدی اسلام؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 111-125

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.65983.1688

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه­‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه بود. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری داده­‌ها، توصیفی- پیمایشی بود که با رویکرد پژوهش، آمیخته بود. در بخش کیفی از روش تحلیل تم و در بخش کمی از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری استفاده شد. در بخش کیفی، مشارکت‌کنندگان ...  بیشتر