با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی نقش رسانه در پیشبرد دیپلماسی ورزشی ایران

میرابراهیم حسینی؛ فاطمه عبدوی؛ سیدامین دهقان بنادکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66563.1711

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش رسانه در پیشبرد دیپلماسی ورزشی ایران بود. روش تحقیق حاضر، با رویکرد کیفی به روش داده بنیاد است که از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع‌آوری اطلاعات به صورت میدانی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل اعضای هیئت علمی رشته های مدیریت ورزشی،علوم سیاسی و ارتباطات بودند همچنین معاون وزارت امور خارجه کشور، نمایندگان ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران

رضا شهبازی؛ میرابراهیم حسینی؛ روح اله دایی؛ هادی بشیریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68436.1777

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران بود. تحقیق حاضر، به لحاظ ماهیت توصیفی از نوع همبستگی و جمع‌آوری اطلاعات به صورت میدانی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق حاضر، اساتید مدیریت ورزشی بودند و نمونه آماری برابر اعضای جامعه آماری و به صورت در دسترس انتخاب شد (160 ...  بیشتر