با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی

سید احسان امیر حسینی؛ ایوب عامری؛ احسان مرادیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.65581.1675

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی اجرا گردید. پژوهش حاضر از نوع پژوهش‌های پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمام مشتریان نسل Z فروشگاه‌های ورزشی شهر یاسوج می‌باشد که اطلاعات کاملی در خصوص تعداد آنان در دسترس نبود. با توجه به فرمول حجم ...  بیشتر