با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی

فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65165.1661

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی طراحی و اجرا گردید. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف کاربردی، ازنظر شیوه گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی بود که بر اساس رویکرد پژوهش، آمیخته بود. جامعة آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی شامل اساتید مدیریت ورزشی که در زمینه رسانه و باشگاه ورزشی پژوهش‌هایی ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر شرکت‌های شتاب-دهنده در حوزه استارت‌آپ‌های ورزشی

رضوان کاویانی نیا؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.67541.1743

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر شرکت‌های شتاب‌دهنده در حوزه استارت‌آپ‌های ورزشی اجرا گردید. روش پژوهش از نوع آمیخته (کیفی-کمی) بود که بخش کیفی آن به‌صورت رهیافت ظاهرشونده گلیزر انجام گردید. جامعة آماری در بخش کیفی شامل افراد آگاه به موضوع پژوهش بودند که برحسب انتخاب هدفمند، تعداد 15 نفر به‌عنوان ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
ارائة مدل توسعه شایستگی های حرفه ای خبرنگاران ورزشی

افشین طالبی؛ سیروس احمدی؛ مجید سلیمانی؛ غلامرضا خاکساری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 تیر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69634.1814

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای خبرنگاران ورزشی بود. روش تحقیق حاضر، با رویکرد کیفی به روش داده بنیاد (مدل سیستماتیک اشتراوس و کوربین) است که ازنظر هدف بنیادی و ازنظر جمع‌آوری داده‌ها به‌صورت میدانی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل پژوهشگران و اساتید دانشگاهی در رشته‌های مدیریت ورزشی و رسانه ورزشی ...  بیشتر