با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

امیر احمدی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ حسن قاسمعلی‌پور

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 68-81

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64469.1636

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از آینده‌پژوهی بود. نوع تحقیق، کاربردی و از نظر ماهیت، تحلیلی-اکتشافی بود. یک گروه 20 نفره از اساتید منتخب آشنا با حامیان مالی تیم­‌های ورزشی، برخی مدیران منتخب تیم‌­های لیگ برتر فوتبال، حامیان مالی تیم­‌های ...  بیشتر