با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
طراحی مدل شکل‌دهی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تکیه بر نقش رسانه‌های اجتماعی

رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمدرحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70539.1833

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، طراحی مدل شکل‌دهی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تکیه بر نقش رسانه‌های اجتماعی بود. این تحقیق از نوع کاربردی و کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد با رویکرد استراوس و کوربین است. جامعه آماری شامل اساتید مدیریت ورزشی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی، مدیران سازمان‌های ورزشی و همچنین متخصصان و فعالان در زمینه رسانه‌های ...  بیشتر

رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای

حامد جعفری؛ جعفر برقی مقدم؛ مهدی بشیری؛ محمدرحیم نجف زاده

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 103-120

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64222.1628

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تبیین کارکرد رسانه‌ها در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای بود. این پژوهش از نوع آمیخته متوالی اکتشافی بود که در دو مرحلة کیفی و کمی انجام گرفت. در بخش کیفی برای انجام مصاحبه‌های عمیق، از روش نمونه‌گیری هدفمند استفاده شد. 24 مصاحبه‌ی نیمه‌‌ساختاریافته عمیق با متخصصان حوزه رسانه و بازاریابی ورزشی، ورزشکاران حرفه‌ای ...  بیشتر